Proiecte în care cred și mă implic

În timp voi adăuga aici proiecte în care cred pentru că simt că e nevoie să aflăm unii de alții și că, astfel, vom inspira asumarea, contribuția și transformarea potențială din fiecare.

Transylvania College

Când am terminat facultatea, am ales să lucrez în organizația fondată de părinții mei din dorința de a crea un liceu cum eu nu am avut, unul în care adolescenții să poată să contribuie, să fie auziți și sprijiniți să se dezvolte personal, așa cum eu nu am fost susținută să o fac în școală. Când am devenit mamă, misiunea mea s-a schimbat, mi-am dorit o școală în care părinții să se simtă sprijiniți. În timp, am văzut că și profesorii au nevoie să fie sprijiniți și pentru că școala în care lucram nu era o școală în care fiica mea era fericită. Atunci, misiunea mea a devenit să avem o școală în care toți copiii să se poată dezvolta în adulți sănătoși. Ca să reușim asta e nevoie ca adulții din viața copiilor să fie bine cu ei înșiși, să simtă că au o viață bună. Transylvania College e o organizație în propria călătorie spre ceea ce văd eu că poate să fie o școală a încrederii.

Mesaj către comunitatea școlii noastre.

Școala încrederii

Împreună cu soțul meu, Voicu am pornit în 2019 Școala Încrederii, care are scopul de a sprijini școlile să devină comunități de încredere, ale bunătății și bucuriei.

Organizația duce munca din Transylvania College în cât mai multe școli din țară, prin procesul Școala Încrederii.

Cred că prin munca în școli institutul o să creeze sinergie între școli, părinți, profesori și elevi care vor vedea că împreună putem construi țara pe care ne-o dorim.

Spark- Fit for Future Education

Pandemia a adus pentru mine o idee pe care o exploram de ceva timp, însă nu îi găseam momentul. Cred că toate se întâmplă la timpul potrivit. Astfel, cu o echipă faină din Transylvania College am construit conceptul de Educație pentru viitor. Spark School este un liceu hibrid internațional, un spațiu online și multe spații offline pentru adolescenții care nu se regăsesc în sistemul tradițional de educație sau care au nevoie de altceva.

Cred că adolescenții au potențial nelimitat, că adulții din jurul lor pot să îi sprijine să își creeze proiecte și o viață care sa le aducă împlinire și cred că asta se poate întâmpla oriunde, oricând și nu e nevoie de prezența fizică într-o clădire a unei școli.

Cred, de asemenea, că școlile și profesorii au potențial nelimitat pentru creare de resurse, conținut și proiecte. Astfel, când aceștia vin împreună, pot crea o școală mai mare decât a fost creată vreodată.

Cred că părinții au nevoie să simtă că sunt parte din viața adolescenților și să își vadă contribuția la cine devin aceștia ca adulți.